Szanowni Państwo,
W celu maksymalnego ograniczenia kosztów związanych z funkcjonowaniem Spółki, podjęto decyzję o zlokalizowaniu od 1.10.2022r. wszystkich działów Spółki w jednym budynku stanowiącym naszą własność tj. w budynku przy ul. Liburnia 2a. Wprowadzone zmiany nie spowodują zmiany w obsłudze naszych klientów.
I. Bez zmian pozostaje możliwość osobistego załatwienia spraw w Biurze Obsługi Klienta (budynek obok parkingu) przy ul. Liburnia 2a, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 do 15:00.
II. Wszystkie dotychczasowe numery telefonów i adresy email służące do kontaktów z naszymi klientami pozostają bez zmian:
- 33 852 08 43 - e-mail: sekretariat@zbm.cieszyn.pl
- 33 851 33 68 - BIP - https://bip.um.cieszyn.pl/
- 33 852 02 23 - ePUAP
Awarie można zgłaszać pod numerem 663 856 000
czynnym poza godzinami pracy w dni powszednie oraz w niedziele i święta.
III. Od 1.01.2022r. Funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (e-BOK), z którego mogą korzystać najemcy mieszkań komunalnych, właściciele lokali mieszkalnych we wspólnotach mieszkaniowych oraz najemcy lokali użytkowych.
Aby skorzystać z tej możliwości należy wpisać adres naszej strony internetowej - www.zbm.cieszyn.pl, a następnie dokonać logowania w zakładce e-BOK.
Aby otrzymać login i hasło do platformy e-BOK należy zgłosić się do Biura Obsługi Klienta ZBM w Cieszynie Sp. z o.o., z dokumentem tożsamości.
W razie braku możliwości osobistego odebrania loginu i hasła, istnieje możliwość indywidualnego ustalenia sposobu dostarczenia w formie elektronicznej loginu i hasła do platformy e -BOK.
Platforma e-BOK umożliwia:
- sprawdzenie bieżącego stanu konta opłat za mieszkanie,
- uzyskanie informacji o bieżących płatnościach i terminach wpłat,
- dostęp do historii płatności,
- podanie wysokości wskazań liczników wodomierzowych,
- zgłoszenie awarii,
- dostępu do powiadomień i wiadomości wysyłanych przez ZBM w Cieszynie Sp. z o.o.
- wgląd dla właścicieli lokali do uchwał podejmowanych przez wspólnotę mieszkaniową oraz głosowanie nad uchwałami wspólnoty za pośrednictwem systemu,
- wgląd dla najemców lokali użytkowych do historii płatności, możliwość sprawdzenia bieżącego stanu konta opłat za lokal użytkowy oraz możliwość podglądu faktur.
IV. Zachęcamy do korzystania z naszej strony internetowej gdzie można pobrać wzory potrzebnych dokumentów do załatwienia Państwa spraw.
http://zbm.cieszyn.pl/
V. Istnieje możliwość złożenia dokumentów przez ich umieszczenie we wrzutniach zlokalizowanych przy ulicach: Liburnia 2a, Głęboka 13, Tysiąclecia 9c
Prezes Zarządu
Elżbieta Domagała